សេវាទាក់ទងនឹង បណ្ណសន្យារ៉ាប់រង
សេវាកម្មដោយខ្លួនឯង លោកអ្នកអាចគ្រប់គ្រង និងផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មាននៃបណ្ណសន្យារ៉ាប់រង រួមទាំងធ្វើការទូទាត់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រងតាមរយៈ Telegram Bot បានដោយងាយស្រួល គ្រប់ពេលវេលានិងគ្រប់ទីកន្លែង។ ចុះឈ្មោះ និងភ្ជាប់បណ្ណសន្យាធានារ៉ាប់រងរបស់អ្នកតាមរយៈ Telegram Bot ព្រូដិនសល
របាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំ នៃបណ្ណសន្យាធានារ៉ាប់រង លោកអ្នកអាចធ្វើការត្រួតពិនិត្យ របាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំ បានយ៉ាងងាយស្រួលតាមរយៈប្រព័ន្ធឌីជីថលរបស់ ព្រូដិនសល។ |
|
ត្រូវការដាក់ពាក្យស្នើសុំសេវាផ្នែកបណ្ណសន្យារ៉ាប់រង?
ពាក្យស្នើសុំដែលអ្នកត្រូវការ
តើពាក្យស្នើសុំមួយណាដែលខ្ញុំត្រូវទាញយក?
ខ្ញុំត្រូវការ... |
ពាក្យស្នើសុំ |
បោះបង់ពាក្យស្នើសុំ ឬបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងរបស់ខ្ញុំ |
|
ប្រកាសពីលក្ខខណ្ឌសុខភាពរបស់ខ្ញុំ |
|
ស្នើសុំទូទាត់អត្ថប្រយោជន៍ធានារ៉ាប់រងនៅថ្ងៃផុតកំណត់ |
|
ស្នើសុំបោះបង់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រងរបស់ខ្ញុំ |
|
ស្នើសុំផ្លាស់ប្ដូរគំរូហត្ថលេខា/ស្នាមម្រាមដៃរបស់ខ្ញុំ |
|
ស្នើសុំផ្លាស់ប្តូរវិធីទូទាត់ ចំនួនដងនៃការបង់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រង ឬការលុបចោលលក្ខខណ្ឌបន្ថែមរបស់ខ្ញុំ |
ពាក្យស្នើសុំផ្លាស់ប្តូរវិធីទូទាត់ ចំនួនដងនៃការបង់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រង ឬការលុបចោលលក្ខខណ្ឌបន្ថែម |
ស្នើសុំផ្លាស់ប្ដូរព័ត៌មានរបស់ខ្ញុំ |
|
ស្នើសុំផ្លាស់ប្ដូរ/បន្ថែមអ្នកទទួលផលរបស់ខ្ញុំ |
|
ស្នើសុំបន្តសុពលភាពបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងរបស់ខ្ញុំឡើងវិញ |
|
ជូនដំណឹងអំពីគម្រោងនៃការស្នាក់នៅ និងធ្វើដំណើរទៅក្រៅប្រទេសរបស់ខ្ញុំ |
|
ស្នើសុំកែប្រែម្ចាស់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រង |
|
ស្នើសុំបន្តសុពលភាពបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងឡើងវិញ តាមការបញ្ចុះធានារ៉ាប់រង |
ពាក្យស្នើសុំបន្តសុពលភាពបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងឡើងវិញ តាមការបញ្ចុះធានារ៉ាប់រង |
សំណួរចម្លើយ
តើខ្ញុំអាចទទួលយកពាក្យស្នើសុំសម្រាប់ស្នើសុំសេវាផ្នែកបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងនៅឯណា?
អ្នកអាច
-
ទទួលយកពាក្យស្នើសុំពីទីប្រឹក្សាហិរញ្ញវត្ថុរបស់អ្នក នៅតាមសាខាធនាគារអេស៊ីលីដា
-
ទាក់ទងទៅកាន់ទីប្រឹក្សាធានារ៉ាប់រងរបស់អ្នក
-
អញ្ជើញមកកាន់មជ្ឈមណ្ឌលផ្ដល់សេវាអតិថិជនព្រូដិនសលកម្ពុជា
ទាញយកពាក្យស្នើសុំពីផ្នែក “ពាក្យស្នើសុំដែលអ្នកត្រូវការ” នៅខាងលើនេះ
តើខ្ញុំត្រូវបញ្ជូនពាក្យស្នើសុំនៃពាក្យស្នើសុំរបស់ខ្ញុំយ៉ាងដូចម្ដេច?
សូមពិនិត្យឱ្យបានច្បាស់ថា អ្នកបានបំពេញព័ត៌មានគ្រប់ចំណុចទាំងអស់នៃពាក្យស្នើសុំ និងហត្ថលេខា/ស្នាមម្រាមដៃសមស្របដូចនឹងហត្ថលេខា/ស្នាមម្រាមដៃនៅក្នុងពាក្យស្នើសុំ ឬសំណើសុំផ្លាស់ប្ដូរគំរូហត្ថលេខា/ស្នាមម្រាមដៃចុងក្រោយ។ សូមភ្ជាប់ជាមួយឯកសារយោងនានា ដូចជាលិខិតបញ្ជាក់អត្តសញ្ញាណ និងលិខិតពិនិត្យសុខភាពចុងក្រោយបំផុត។ អ្នកអាចបញ្ជូនសំណុំពាក្យស្នើសុំដែលបានបំពេញ និងភ្ជាប់ជាមួយឯកសារយោងមកកាន់យើងតាមរយៈទីប្រឹក្សាហិរញ្ញវត្ថុរបស់អ្នកនៅសាខាធនាគារអេស៊ីលីដា ឬទីប្រឹក្សាធានារ៉ាប់រងអាយុជីវិត ឬនៅមជ្ឈមណ្ឌលសេវាកម្មអតិថិជនព្រូដិនសលកម្ពុជា។
តើខ្ញុំត្រូវដាក់ពាក្យស្នើសុំផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មាន ឬបន្តសុពលភាពបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងរបស់ខ្ញុំឡើងវិញយ៉ាងដូចម្តេច?
អ្នកអាចស្នើសុំការផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មានរបស់អ្នក ឬបន្តសុពលភាពបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងរបស់អ្នកឡើងវិញ ដោយគ្រាន់តែទាញយកពាក្យស្នើសុំពាក្យស្នើសុំនៅផ្នែក “ពាក្យស្នើសុំដែលអ្នកត្រូវការ” នៅខាងលើនេះ រួចថតរូបស៊ែលហ្វីជាមួយអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណរបស់អ្នក និងថតរូបភាពអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណរបស់អ្នក ហើយផ្ញើមកអ៊ីម៉ែលរបស់យើងតាមរយៈ pcla.alteration@prudential.com.kh ។
តើខ្ញុំត្រូវទូទាត់ប្រាក់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រងរបស់ខ្ញុំយ៉ាងដូចម្ដេច?
អ្នកអាចទូទាត់តាមរយៈ
-
ដាក់សេវាបញ្ជរអចិន្ត្រៃយ៍នៅធនាគារអេស៊ីលីដា ឬធនាគារផ្សេងទៀត*
-
ផ្ទេរទឹកប្រាក់នៅធនាគារអេស៊ីលីដា ឬធនាគារផ្សេង*
-
ការទូទាត់ជាសាច់ប្រាក់នៅធនាគារអេស៊ីលីដា ឬធនាគារផ្សេង* ឬមជ្ឈមណ្ឌលផ្តល់សេវាអតិថិជនរបស់ក្រុមហ៊ុន ព្រូដិនសលកម្ពុជា
-
ការទូទាត់ជាមូលប្បទានបត្រនៅធនាគារអេស៊ីលីដា ឬធនាគារផ្សេង* ឬមជ្ឈមណ្ឌលផ្តល់សេវាអតិថិជនរបស់ក្រុមហ៊ុន ព្រូដិនសលកម្ពុជា។
* ចំណាំ៖ ធនាគារផ្សេងដែលលោកអ្នកអាចទូទាត់បុព្វលាភរ៉ាប់រងរួមមាន៖ ធនាគារ កាណាឌីយ៉ា ធនាគារ កម្ពុជាសាធារណៈ ធនាគារ ANZ Royal និង ធនាគារ ស្ថាបនា។
តើខ្ញុំអាចពិនិត្យស្ថានភាពនៃដំណើរការលើការស្នើសុំរបស់ខ្ញុំបានយ៉ាងដូចម្ដេច?
សូមអ្នកទាក់ទងទៅកាន់ទីប្រឹក្សាហិរញ្ញវត្ថុ ឬទីប្រឹក្សាធានារ៉ាប់រងអាយុជីវិតរបស់អ្នក ឬទាក់ទងមកកាន់មជ្ឈមណ្ឌលផ្តល់សេវាអតិថិជនយើងខ្ញុំតាមរយៈលេខ +៨៥៥ (០) ២៣ ៩៦៤ ២២២ / ១៨០០ ២១ ២២ ២៣។ អ្នកក៏អាចទាក់ទងមកកាន់យើងខ្ញុំតាមរយៈអ៊ីម៉ែល info@prudential.com.kh ឬ pcla.alteration@prudential.com.kh ។
តើខ្ញុំអាចទទួលបានការរំលឹកពីការបង់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រងដោយវិធីណាខ្លះ?
ដើម្បីជាជំនួយសម្រាប់អតិថិជនក្នុងការទទួលបានព័ត៌មានអំពីការបង់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រង ព្រូដិនសលបានរៀបចំនូវការផ្ដល់ជូនព័ត៌មានជាដំណាក់កាលផ្សេងៗ។ អតិថិជនអាចទទួលបានព័ត៌មានតាមរយៈសារ អ៊ីម៉ែល ឬការទូរស័ព្ទពីផ្នែកសេវាអតិថិជនរបស់យើងខ្ញុំផងដែរ។ សូមទស្សនាវីដេអូខាងក្រោមសម្រាប់ព័ត៌មានលម្អិត។