ភាសាខ្មែរ
Concact
PRUeShop
សូមជ្រើសរើសភាសា
close

 

 

សេវាទាក់ទងនឹង បណ្ណសន្យារ៉ាប់រង

សេវាកម្មដោយខ្លួនឯង

លោកអ្នកអាចគ្រប់គ្រង និងផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មាននៃបណ្ណសន្យារ៉ាប់រង រួមទាំងធ្វើការទូទាត់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រងតាមរយៈ Telegram Bot បានដោយងាយស្រួល គ្រប់ពេលវេលានិងគ្រប់ទីកន្លែង។

ចុះឈ្មោះ និងភ្ជាប់បណ្ណសន្យាធានារ៉ាប់រងរបស់អ្នកតាមរយៈ Telegram Bot ព្រូដិនសល    

ចុចតំណភ្ជាប់  

 

  ស្កេន QR   

 

របាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំនៃបណ្ណសន្យាធានារ៉ាប់រង

លោកអ្នកអាចធ្វើការត្រួតពិនិត្យ របាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំ បានយ៉ាងងាយស្រួលតាមរយៈប្រព័ន្ធឌីជីថលរបស់ ព្រូដិនសល។


 

ពាក្យស្នើសុំដែលអ្នកត្រូវការ

តើពាក្យស្នើសុំមួយណាដែលខ្ញុំត្រូវទាញយក?

ខ្ញុំត្រូវការ...

ពាក្យស្នើសុំ

បោះបង់ពាក្យស្នើសុំ ឬបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងរបស់ខ្ញុំ

សំណើសុំបោះបង់ពាក្យស្នើសុំ ឬបណ្ណសន្យារ៉ាប់រង​

ប្រកាសពីលក្ខខណ្ឌសុខភាពរបស់ខ្ញុំ

បែបបទប្រកាសសុខភាព

ស្នើសុំទូទាត់អត្ថប្រយោជន៍ធានារ៉ាប់រងនៅថ្ងៃផុតកំណត់

ពាក្យស្នើសុំទូទាត់អត្ថប្រយោជន៍ធានារ៉ាប់រងនៅថ្ងៃផុតកំណត់

ស្នើសុំបោះបង់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រងរបស់ខ្ញុំ

ពាក្យស្នើសុំបោះបង់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រង

ស្នើសុំផ្លាស់ប្ដូរគំរូហត្ថលេខា/ស្នាមម្រាមដៃរបស់ខ្ញុំ

ពាក្យស្នើសុំផ្លាស់ប្ដូរគំរូហត្ថលេខា/ស្នាមម្រាមដៃ

ស្នើសុំផ្លាស់ប្តូរវិធីទូទាត់ ចំនួនដងនៃការបង់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រង ឬការលុបចោលលក្ខខណ្ឌបន្ថែមរបស់ខ្ញុំ

ពាក្យស្នើសុំផ្លាស់ប្តូរវិធីទូទាត់ ចំនួនដងនៃការបង់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រង ឬការលុបចោលលក្ខខណ្ឌបន្ថែម

ស្នើសុំផ្លាស់ប្ដូរព័ត៌មានរបស់ខ្ញុំ

ពាក្យស្នើសុំផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មានរបស់អតិថិជន

ស្នើសុំផ្លាស់ប្ដូរ/បន្ថែមអ្នកទទួលផលរបស់ខ្ញុំ

ពាក្យស្នើសុំផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មានអ្នកទទួលផល

ស្នើសុំបន្តសុពលភាពបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងរបស់ខ្ញុំឡើងវិញ

ពាក្យស្នើសុំបន្តសុពលភាពបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងរបស់ខ្ញុំឡើងវិញ

ជូនដំណឹងអំពីគម្រោងនៃការស្នាក់នៅ និងធ្វើដំណើរទៅក្រៅប្រទេសរបស់ខ្ញុំ

លិខិតជូនដំណឹងអំពីការស្នាក់នៅ និងធ្វើដំណើរទៅក្រៅប្រទេស

ស្នើសុំកែប្រែម្ចាស់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រង

ពាក្យស្នើសុំកែប្រែម្ចាស់បណ្ណសន្យារ៉ាប់រង

ស្នើសុំបន្តសុពលភាពបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងឡើងវិញ តាមការបញ្ចុះធានារ៉ាប់រង

ពាក្យស្នើសុំបន្តសុពលភាពបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងឡើងវិញ តាមការបញ្ចុះធានារ៉ាប់រង

 

សំណួរចម្លើយ

តើខ្ញុំអាចទទួលយកពាក្យស្នើសុំសម្រាប់ស្នើសុំសេវាផ្នែកបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងនៅឯណា?

អ្នកអាច

  • ទទួលយកពាក្យស្នើសុំពីទីប្រឹក្សាហិរញ្ញវត្ថុរបស់អ្នក នៅតាមសាខាធនាគារអេស៊ីលីដា

  • ទាក់ទងទៅកាន់ទីប្រឹក្សាធានារ៉ាប់រងរបស់អ្នក

  • អញ្ជើញមកកាន់មជ្ឈមណ្ឌលផ្ដល់សេវាអតិថិជនព្រូដិនសលកម្ពុជា

 

ទាញយកពាក្យស្នើសុំពីផ្នែក ពាក្យស្នើសុំដែលអ្នកត្រូវការ នៅខាងលើនេះ

តើខ្ញុំត្រូវបញ្ជូនពាក្យស្នើសុំនៃពាក្យស្នើសុំរបស់ខ្ញុំយ៉ាងដូចម្ដេច?

សូមពិនិត្យឱ្យបានច្បាស់ថា អ្នកបានបំពេញព័ត៌មានគ្រប់ចំណុចទាំងអស់នៃពាក្យស្នើសុំ និងហត្ថលេខា/ស្នាមម្រាមដៃសមស្របដូចនឹងហត្ថលេខា/ស្នាមម្រាមដៃនៅក្នុងពាក្យស្នើសុំ ឬសំណើសុំផ្លាស់ប្ដូរគំរូហត្ថលេខា/ស្នាមម្រាមដៃចុងក្រោយ។ សូមភ្ជាប់ជាមួយឯកសារយោងនានា ដូចជាលិខិតបញ្ជាក់អត្តសញ្ញាណ និងលិខិតពិនិត្យសុខភាពចុងក្រោយបំផុត។ អ្នកអាចបញ្ជូនសំណុំពាក្យស្នើសុំដែលបានបំពេញ និងភ្ជាប់ជាមួយឯកសារយោងមកកាន់យើងតាមរយៈទីប្រឹក្សាហិរញ្ញវត្ថុរបស់អ្នកនៅសាខាធនាគារអេស៊ីលីដា ឬទីប្រឹក្សាធានារ៉ាប់រងអាយុជីវិត ឬនៅមជ្ឈមណ្ឌលសេវាកម្មអតិថិជនព្រូដិនសលកម្ពុជា។

តើខ្ញុំត្រូវដាក់ពាក្យស្នើសុំផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មាន ឬបន្តសុពលភាពបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងរបស់ខ្ញុំឡើងវិញយ៉ាងដូចម្តេច?

អ្នកអាចស្នើសុំការផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មានរបស់អ្នក ឬបន្តសុពលភាពបណ្ណសន្យារ៉ាប់រងរបស់អ្នកឡើងវិញ ដោយគ្រាន់តែទាញយកពាក្យស្នើសុំពាក្យស្នើសុំនៅផ្នែក ពាក្យស្នើសុំដែលអ្នកត្រូវការ នៅខាងលើនេះ រួចថតរូបស៊ែលហ្វីជាមួយអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណរបស់អ្នក និងថតរូបភាពអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណរបស់អ្នក ហើយផ្ញើមកអ៊ីម៉ែលរបស់យើងតាមរយៈ pcla.alteration@prudential.com.kh



តើខ្ញុំត្រូវទូទាត់ប្រាក់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រងរបស់ខ្ញុំយ៉ាងដូចម្ដេច?

អ្នកអាចទូទាត់តាមរយៈ

  • ដាក់សេវាបញ្ជរអចិន្ត្រៃយ៍នៅធនាគារអេស៊ីលីដា ឬធនាគារផ្សេងទៀត*

  • ផ្ទេរទឹកប្រាក់នៅធនាគារអេស៊ីលីដា ឬធនាគារផ្សេង*

  • ការទូទាត់ជាសាច់ប្រាក់នៅធនាគារអេស៊ីលីដា ឬធនាគារផ្សេង* ​ឬមជ្ឈមណ្ឌលផ្តល់សេវាអតិថិជនរបស់ក្រុមហ៊ុន ព្រូដិនសលកម្ពុជា

  • ការទូទាត់ជាមូលប្បទានបត្រនៅធនាគារអេស៊ីលីដា ឬធនាគារផ្សេង* ឬមជ្ឈមណ្ឌលផ្តល់សេវាអតិថិជនរបស់ក្រុមហ៊ុន ព្រូដិនសលកម្ពុជា​។

 

* ចំណាំ៖ ធនាគារផ្សេងដែលលោកអ្នកអាចទូទាត់បុព្វលាភរ៉ាប់រងរួមមាន៖ ធនាគារ កាណាឌីយ៉ា ធនាគារ កម្ពុជាសាធារណៈ ធនាគារ ANZ Royal និង ធនាគារ ស្ថាបនា

តើខ្ញុំអាចពិនិត្យស្ថានភាពនៃដំណើរការលើការស្នើសុំរបស់ខ្ញុំបានយ៉ាងដូចម្ដេច?

សូមអ្នកទាក់ទងទៅកាន់ទីប្រឹក្សាហិរញ្ញវត្ថុ ឬទីប្រឹក្សាធានារ៉ាប់រងអាយុជីវិតរបស់អ្នក ឬទាក់ទងមកកាន់មជ្ឈមណ្ឌលផ្តល់សេវាអតិថិជនយើងខ្ញុំតាមរយៈលេខ +៨៥៥ (០) ២៣ ៩៦៤ ២២២ / ១៨០០​ ២១ ២២ ២៣។ អ្នកក៏អាចទាក់ទងមកកាន់យើងខ្ញុំតាមរយៈអ៊ីម៉ែល info@prudential.com.khpcla.alteration@prudential.com.kh

តើខ្ញុំអាចទទួលបានការរំលឹកពីការបង់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រងដោយវិធីណាខ្លះ?

ដើម្បីជាជំនួយសម្រាប់អតិថិជនក្នុងការទទួលបានព័ត៌មានអំពីការបង់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រង ព្រូដិនសលបានរៀបចំនូវការផ្ដល់ជូនព័ត៌មានជាដំណាក់កាលផ្សេងៗ។ អតិថិជនអាចទទួលបានព័ត៌មានតាមរយៈសារ អ៊ីម៉ែល ឬការទូរស័ព្ទពីផ្នែកសេវាអតិថិជនរបស់យើងខ្ញុំផងដែរ។ សូមទស្សនាវីដេអូខាងក្រោមសម្រាប់ព័ត៌មានលម្អិត។